Ron Jeremy, mimo iż materiał z jego udziałem został usunięty, figuruje na liście płac jako Hyatt. Jest to nawiązanie do jego prawdziwego nazwiska - Ronald Jeremy Hyatt.
Podczas pościgu ulicami Paryża, lewe lusterko w samochodzie Sama na przemian znika i się pojawia.
Podczas pieszej gonitwy w Koloseum Gregor gubi swoje okulary. Ale w kolejnych scenach ma je z powrotem na nosie.
W jednej z początkowych scen w barze, Deirdre serwuje Samowi piwo. W kolejnych ujęciach piwo w tajemniczy sposób zamienia się w kawę.
Podczas gonitwy w Nicei uszkodzenia na uciekającym Audi i goniącym je Citroenie raz znikają, a raz pojawiają się.
W jednym z ujęć, podczas rewii na lodzie, można zauważyć dźwig, na którym siedzi członek ekipy filmowej.
Kiedy Sam ściga w amfiteatrze Gregora trzyma w dłoni pistolet. Jednak w jednym z kolejnych ujęć już go nie widać.
Ułożenie mężczyzny zastrzelonego w samochodzie przez Gregora zmienia się między ujęciami.
W czasie pościgu w tunelu w pewnym momencie widoczne jest auto ekipy filmowej.
Kiedy Sam poszukuje Gregora podczas rewii na lodzie, w pewnym momencie przebiega obok lustra, w którym dostrzec można odbicie kamerzysty.
Kiedy Sam opatruje ranne kolano Larry'ego zobaczyć można dwa razy to samo ujęcie ukazujące bohatera stawiającego na stole butelkę spirytusu.
W scenach pościgów wielokrotnie można ujrzeć ekipę filmującą, która w porę nie zdążyła usunąć się z kadru. Najbardziej widoczne jest to podczas trzeciego pościgu, toczonego na autostradzie. Kiedy ciężarówka rozbija kilka aut, w ujęciu ukazującym ją od lewej strony, po lewej stronie kadru ujrzeć można wóz ekipy filmowej jadący za barierką bezpieczeństwa.
Szyberdach na brązowym Mercedesie, który prowadzi Vincent, pojawia się i znika pomiędzy ujęciami.
Podczas pościgu samochodowego w tunelu, reflektory samochodu mrugają ostrzegając nadjeżdżające samochody, ale ręce kierowcy nigdy nie puszczają kierownicy.
Podczas pościgu w Nicei, Audi A8 zmienia się na przemian ze zwykłej wersji do usportowionej S8. S8 ma srebrne lusterka i trójramienną kierownicę, a w niektórych ujęciach auto ma lusterka w kolorze nadwozia i czteroramienną kierownicę, w którą jest wyposażone zwykłe A8.
Film kręcono w Arles, Paryżu, Cannes, La Turbie, Villefranche-sur-Mer i Nicei (Francja).
W trakcie kręcenia filmu zniszczono 80 samochodów.
Do kręcenia sceny pościgu wykorzystano dwa modele Citroena XM, które "zagrały" jeden i ten sam samochód. W trakcie oglądania tej sceny łatwo można zauważyć momenty, w których jeden z wozów zastępuje drugi - jedno z aut miało na masce stary znaczek Citroena, a drugie nowy. Tak więc łatwo poznać, które jest które.
Melancholijny motyw muzyczny z filmu zastał wykonany na duduku, tj. instrumencie dętym rodem z Armenii.
Podczas sceny pościgu przez Paryż, skorzystano z pomocy około 150 kierowców-kaskaderów.
W celu uzyskania dźwięków właściwych dla - biorących udział w filmie - europejskich aut, do Stanów Zjednoczonych sprowadzono wszystkie modele, a następnie zarejestrowano odgłosy ich silników.
W celu stworzenia odpowiedniego dla filmu klimatu, poinstruowano wydział scenograficzny, aby działał w zakresie barw stonowanych. Na potrzeby scen z udziałem tłumu, zabroniono statystom nosić ubrania o intensywnym, jasnym kolorze.
Skipp Sudduth poprosił Johna Frankenheimera o nie zastępowanie go kaskaderem w scenach samochodowych pościgów. Reżyser wyraził zgodę.
Zdjęcia do filmu rozpoczęto 3 listopada 1997 roku a zakończono 3 marca 1998 roku.