Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserowała.
1 - Królowie Dogtown - 7 2 - Trzynastka - 6 3 - Narodzenie - 6 4 - Plush - 5 5 - Dziewczyna w czerwonej pelerynie - 5 6 - Zmierzch - 4