Jakie filmy Quentina uważacie za najlepsze? Proszę, wymieńcie je tu w kolejności od najlepszego do najgorszego.
Na dzień dzisiejszy, moje TOP wygląda w sposób następujący:
1. Pulp Fiction
2. Wściekłe psy
3. My Best Friend's Birthday
4. Kill Bill
5. Jackie Brown
hhmmmm pomyślmy
1. Pulp Fiction
2. Pulp Fiction
3. Pulp Fiction
4. Pulp Fiction
Noi oczywiście nie zapominajmy o najważniejszym :
5. Pulp Fiction
Szczere...
A oto moja lista:
"Pulp fiction" wiadomo the best!
"Kill Bill"
"Grindhouse"
"Wściekłe psy"
"Jackie Brown"
Pulp fiction
Wściekłe psy
Jackie Brown
Kill Bill
Grindhouse
i nic nowego nie wymysliłam, zmieniłam tylko kolejność, pozdrawiam !
:)
MR.TARANTINO szef szefów moje top
1 Pulp Fiction
2 Wsciekłe Psy
3 Jackie Brown
4 Bekarty wojny
5 kill bill 1 & 2
6 Django
7 death proof
1.Pulp Fiction
2.KILL BILL 1i2(jedna całość)
3.CZtery pokoje
4.Wściekłe Psy
5.Jackie Brown
1. Pulp Fiction
2. Sin City
3. Od zmierzchu do świtu
4. Jackie Brown
5. Grindhouse: Death Proof
_______________________________________
6. Kill Bill vol 1. i vol. 2
7. Cztery Pokoje
8. Wściekle psy
9. My Best friend's birthday
10. Urodzeni mordercy
11. CSI odcinek 5x24-25
Killshot, Mokra robota oraz Prawdziwy romans nieogladalem jeszcze =(
1. Wsciekle Psy
2. Pulp Fiction
3. Kill Bill 2
4. Death Proof
5. Kill Bill 1
reszty nie ogladalem ale zamierzam predko nadrobic braki
1. Wsciekle Psy
2. Pulp Fiction
3. Kill Bill 2
4. Death Proof
5. Kill Bill 1
reszty nie ogladalem ale zamierzam predko nadrobic braki
1. Pulp Fiction (klasyka)
1. Kill Bill (j.w.)
1. Death Proof (kapitalny)
1. Wściekłe psy (troszkę się zawiodłem, jednak to był debiut)
1. Wszystkie pozostałe. Każdy z nich ma w sobie coś genialnego.
1. Pulp Fiction
2. Wściekłe psy
----długo, długo nic, a potem już tylko filmy dobre albo przeciętniaki
3. Grindhouse: Death Proof
4. Kill Bill (przeciętniak)
5. Jackie Brown (słaby)
(Czterech pokojów i Sin City nie liczę, bo był tylko współreżyserem)
1. Pulp Fiction
2. Wściekłe psy
3. Cztery pokoje
4. Kill Bill vol. 2
5. Jackie Brown
-----------------------
6. Kill Bil vol. 1
7. Grindhouse: Death Proof
8. Sin City
Bękartów jeszcze nie widziałam niestety :|
1.Pulp Fiction
pozostała kolejność nie ma znaczenia,wszystkie obejrzałem z tą samą przyjemnością,Quentin to Quentin :)
1.Pulp Fiction 10/10
2.Wściekłe Psy 9/10
3.Death proof 8/10
4.Kill Bill vol. 2 7/10
5.Jackie Brown 7/10
Co ty?"Kill Bill" to przeciętniak?
Może dla ciebie tak,bo nie znasz się na kinie!"Kill Bill"jest hołdem dla filmów sztuk walk z lat siedemdziesiątych i osiemdziesiątych,
Jeżeli wziąłeś ten film na poważnie,to gratuluje inteligencji!
1.Pulp Fiction 10/10
2.Django 9/10
3.Wściekłe Psy 8/10
4.Bękarty Wojny 8/10
5.Jackie Brown 7/10
6.Kill Bill 7/10
7.Deathproof 6/10
8.Urodziny Mojego Najlepszego Przyjaciela(amatorski) 5/10
9.Kill Bill 2 4/10
10.4 Pokoje(segment) 3/10
1.sin city (wiem, że to nie do końca 'jego' film, ale sądzę, że na tej liście nie powinno go zabraknąć)
2.pulp fiction
3.wściekłe psy
4.death proof
5.kill bill
+
6.cztery pokoje(chodzi o całokształt, nie tylko epizod autorstwa Tarantino)
ps.
świetny był także "prawdziwy romans", do którego Quentin napisał scenariusz ;D
1. Pulp Fiction
2. Bękarty Wojny
3. Wściekłe Psy
4. Od zmierzchu do świtu
5. Kill Bill
Tarantiono z SinCity miał bardzo miało wspólnego jeśli chodzi o reżyserke (bodajże tylko jedna scena), dlatego nie ma go w moim rankingu
1. Pulp Fiction 10/10
2. Wściekłe Psy 9/10
3. Kill Bill vol. 1 9/10
4. Jackie Brown 9/10
5. Kill Bill vol. 2 8/10
1.Reservoir dogs i Pulp Fiction egzekfo (sorry, ale nigdy nie wiem jak się to pisze) ;-)
2.Jackie Brown
3.Kill Bill vol. 1 i 2
4.Grindhouse: Death Proof
5.Cztery pokoje
6.My Best Friend's Birthday
1. Kill Bill
2. Pulp Fiction
3. Death Proof
4. Wsciekłe Psy
5. Jackie Brown
6. 4 Pokoje
7. Od zmierzchu do świtu
ja widziałem tylko 5 więc mój top wygląda tak :
1. Sin City
2. Pulp Fiction
3. Grindhouse : Death Proof
4. Wściekłe psy
5. Cztery pokoje
1.Pulp Fiction - 10/10
2.Reservoir Dogs - 9/10
3.Grindhouse: Death Proof - 7/10
4.Kill Bill - 7/10
5.Kill Bill II - 7/10
6.Jackie Brown - 7/10
1. Pulp Fiction - 9+/10
2. Wściekłe psy - 8+/10
3. Bękarty wojny - 8+/10
4. Grindhouse: Death Proof - 8+/10
5. Sin City - Miasto grzechu - 7+/10
6. Kill Bill - 7/10
7. Kill Bill 2 - 7/10
8. Cztery pokoje - 6/10
9. Jackie Brown - 5/10
1.Pulp Fiction
2.Wściekłe psy
3.Bękarty wojny
4.Sin City - Miasto grzechu
5.Kill Bill vol.1
6.Grindhouse: Death Proof
7.Kill Bill vol.2
8.Jackie Brown
Na razie takie filmy QT widziałem