1. Kiss Kiss Bang Bang - 5/10
2. The Nice Guys - 5/10
3. Iron Man 3 - 5/10
4. The Predator - 3/10
Jak najmniej offtopu w tych tematach poproszę. Podaj swój Top od najlepszego do najgorszego najlepiej z ocenami. Jak chcesz mnie pohejtować to zróbmy to gdzieś indziej ok :)?
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Nice Guys. Równi goście (2016) 6,43 89
2 Kiss Kiss Bang Bang (2005) 6,37 67
3 Iron Man 3 (2013) 5,56 94